Zmiana w programie „Dobry Start”

 Zmiana w programie „Dobry Start”

Dnia 15 czerwca 2021r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko i wyłącznie drogą elektroniczną, a obsługą programu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:

  • przez bankowość elektroniczną
  • portal Emp@tia
  • PUE ZUS

Wnioski należy składać do 30 listopada.

Złożenie wniosku do końca sierpnia gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to środki trafią do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.

źródło: https://www.gov.pl/web/rodzina…

Zobacz także