Wydział Komunikacji będzie załatwiać pilne sprawy

 Wydział Komunikacji będzie załatwiać pilne sprawy

Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie od poniedziałku 20 kwietnia br. wznawia częściowo bezpośrednią obsługę mieszkańców. Załatwiane będą wyłącznie pilne sprawy i to tylko po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu.

Rozumiejąc trudną sytuację, w jakiej znaleźli się mieszkańcy powiatu leszczyńskiego w związku z brakiem bezpośredniej obsługi w Wydziale Komunikacji, Starostwo Powiatowe w Lesznie wychodząc im naprzeciw zdecydowało o jej częściowym wznowieniu, przy jednoczesnym ścisłym stosowaniu się do obowiązujących przepisów i zaleceń służb sanitarnych.

Od poniedziałku 20 kwietnia br. wznowiona zostanie częściowo bezpośrednia obsługa. W tym celu od dziś można kontaktować się telefonicznie z Wydziałem Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie w celu załatwienia pilnych spraw, przede wszystkim rejestracji pojazdu i odbioru dowodu rejestracyjnego. Po ich przedstawieniu pracownicy wyznaczą termin wizyty. W związku z zaleceniami służb sanitarnych mieszkańcy proszeni są o przyjście z wydrukowanym wnioskiem i własnym długopisem. Przyjmowana będzie płatność wyłącznie kartą płatniczą. Obsługa będzie odbywać się przez specjalne okienko. Ponadto przypominamy o obowiązku noszenia maseczek ochronnych w miejscach publicznych.

Telefon do kontaktu w celu umówienia pilnej wizyty w Wydziale Komunikacji – 65 5296818.

Internetowa rezerwacja wizyty w Wydziale Komunikacji jest nadal zawieszona do odwołania.

 

źródło: powiat-leszczynski.pl

Zobacz także