Zmiana w programie „Dobry Start”

Dnia 15 czerwca 2021r. Rada Ministrów przyjęła projekt rozporządzenia Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko i wyłącznie drogą elektroniczną, a obsługą programu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
- przez bankowość elektroniczną
- portal Emp@tia
- PUE ZUS
Wnioski należy składać do 30 listopada.
Złożenie wniosku do końca sierpnia gwarantuje wypłatę świadczenia nie później niż do 30 września. Gdy wniosek zostanie złożony w kolejnych miesiącach (we wrześniu, październiku lub listopadzie), to środki trafią do rodziny w ciągu 2 miesięcy od złożenia wniosku.
źródło: https://www.gov.pl/web/rodzina…