Zamknij

Fakturowanie online - dlaczego warto postawić na takie rozwiązanie w swojej firmie?

09:44, 22.10.2024 art. sponsorowany Aktualizacja: 09:45, 22.10.2024
pixabay pixabay

Wygodne fakturowanie online to bardzo dobre rozwiązanie praktycznie dla każdej firmy. Z powodzeniem możemy kontrolować finanse i wysyłać faktury do klientów bezpośrednio z systemu. Poza tym do dyspozycji mamy zarządzanie relacjami i realny wpływ na kondycję przedsiębiorstwa. Co jeszcze warto wiedzieć o nowoczesnym programie do fakturowania? Jakie funkcjonalności są tutaj najważniejsze? Co zapewnia system do fakturowania online?

Fakturowanie online

We współczesnym świecie przedsiębiorcy bardzo chętnie stawiają na fakturowanie online za pomocą specjalnego programu do wystawiania faktur. Możemy sprawnie wystawić wszystkie rodzaje faktur w jednym miejscu, dostosowując swoje działania do potrzeb firmy. Poza tym dokumenty wyślemy bezpośrednio z systemu do kontrahenta, korzystając z 9 języków obcych i 8 szablonów oraz wszystkich walut obcych. Program posiada specjalne rozwiązanie, które pozwala na bezpośrednią integrację drukarek fiskalnych z funkcją drukowania faktur VAT i paragonów fiskalnych. Nie bez znaczenia jest też szybkie wyszukiwanie i pobieranie danych kontrahenta w bazie GUS, po numerze NIP. Skorzystamy także z integracji z KSeF, dzięki czemu będziemy wysyłać i importować faktury w sposób sprawny i wygodny, zgodnie z wymaganiami MF. Integracja z kalendarzem Google jest jednoznaczna z wysyłaniem powiadomień o ważnych terminach i zadaniach, co daje pewność zapamiętania każdej ważnej daty. Ułatwieniem dla użytkownika jest także możliwość ustawienia usług cyklicznych i na tej podstawie wystawiania faktur. Wysyłka dokumentów odbywa się pocztą tradycyjną lub mailowo, przy czym można przesłać kontrahentom przypomnienie o płatności lub podziękowania za terminowe zapłaty. Więcej informacji na ten temat znajdziemy w serwisie wFirma

Liczne ułatwienia dla firm

Jakie jeszcze ułatwienia zapewnia program do fakturowania online? Przede wszystkim możemy korzystać z:

  • Bazy kontrahentów - dzięki CRM łatwo zachowamy poprawne relacje z klientami i zoptymalizujemy kontakty za pomocą mailów, smsów i listów tradycyjnych. Co istotne, CRM jest zintegrowany z bazą firm w GUS. 
  • Łatwego wprowadzania asortymentu do faktur - katalog produktów i usług z powodzeniem zastępuje system magazynowy. Stosowanie takiej opcji sprawia, że przyspieszone jest wystawiania faktur dokumentujących sprzedaż tych samych wyrobów. 
  • Integracji z Allegro - pełna automatyzacja faktur sprzedaży i obsługa klienta są dostępne w jednym miejscu. Aby sprzedawać w Internecie, nie trzeba utrzymywać sklepu online, gdyż wszystko mamy w nowoczesnym systemie. 
  • Integracja z platformami sklepów online - sprzedaż online jest rozliczana wygodnie i sprawnie. Do dyspozycji mamy zintegrowany system magazynowy i zautomatyzowany proces wystawiania faktur, co znacznie ułatwia codzienną pracę. 
  • Automatyczne wystawianie faktur - automatyczna faktura jest szablonem, dzięki któremu system może samodzielnie wystawiać faktury. Ten mechanizm doskonale sprawdzi się w przypadku czynszów i abonamentów, oszczędzając cenny czas przedsiębiorcy. 
(art. sponsorowany)
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
0%